SEPA

23/12/2013

Us recordem que des de Business Tic Consultoria estem a la vostra disposició per ajudar-vos en la implantació del nou sistema de Cobraments i Pagaments (SEPA) que entrarà en vigor a partir del dia 1 de febrer de 2014.

NOMÉS QUEDEN 39 DIES

És important que conegueu l’impacte del SEPA en el vostre negoci i que us prepareu amb antelació.

Què us oferim:

  1. Actualització de versió del vostre software (SAGE WIN, SAGE CLASS, SAGE MURANO o INFORMÀTICA3)
  2. Formació i assessorament en els passos a seguir.
  3. Validació dels processos per assegurar-ne el funcionament (Clients, Proveïdors, Remeses i Mandats)
  4. Validació de les dades IBAN de clients i proveïdors.
  5. Adaptació dels formats de factura per incloure l’IBAN en substitució del CCC.

Si disposeu de les versions actualitzades, en la majoria dels casos ho podrem resoldre per telèfon i el temps total estimat és d’1hora.

  • Aquest temps pot variar depenent del número d’empreses,  formats a adaptar i personalitzacions existents. (preu hora 60€+IVA)

Si no teniu manteniment o el vostre software no està preparat us podem fer una oferta ajustada a les vostres necessitats...

tenim solucions de gestió des de 300,00€ amb ofertes especials per actualització o canvi.

Podeu consultar més informació a la pàgina oficial del SEPA http://www.sepaesp.es/sepa/es/

Business Tic Consultoria