Solucions CRM

CRM significa: Customer Relationship Management (Gestió de les Relacions amb els Clients i Potencials).
CRM és un procés interactiu que fomenta la construcció de relacions duradores amb clients a partir de l'anàlisi detallat de la informació, amb l'objectiu final d'incrementar la rendibilitat per client... es tracta d'una estratègia de negoci enfocada al client i les seves necessitats.

El mercat actual és més competitiu que mai.

Petites i mitjanes empreses operen amb pressupostos de màrqueting molt ajustats, recursos locals limitats i clients més exigents.

Els equips de màrqueting necessiten disposar d'informació detallada sobre els clients i poder segmentar tant clients com a clients potencials, per poder transmetre el missatge apropiat a les persones adequades i en el moment oportú.

Penseu en un entorn típic d'oficina:

  • Algú respon a una trucada destinada a un representant d'un altre departament i s'oblida de dir-l'hi. ¿Resultat? S'ha perdut una oportunitat.
  • Té la taula plena de notes adhesives per recordar tasques pendents, però ¿què és el que ha de fer avui?
  • El departament de vendes i el servei d'atenció al client treballen amb els mateixos clients, però utilitzen sistemes diferents o no n’utilitzen cap. Ningú sap amb exactitud què ha passat darrerament amb cert client.
  • Els diferents equips de vendes tenen agendes diferents pel que costa saber quina és la gràfica tubular.
  • Un client diu furiós perquè encara no ha obtingut resposta a una simple consulta que ja s'hauria d'haver resolt.

Amb un bon CRM podeu unificar i tractar tots aquests aspectes.

  • Gestió de Contactes amb eines de localització ràpida i possibilitat d’integració amb centraletes telefòniques.
  • Gestió de comunicacions: planificació, assignació de tasques, gestió d’agendes i assignació de recursos.
  • Gestió de documents, amb plantilles per cartes, correus electrònics...
  • Històric de tasques, accions, documents i correus electrònics relacionats amb els contactes i clients.
  • Màrqueting: registre i classificació de contactes i clients. Realització i seguiment de campanyes.
  • Gestió de vendes: seguiment d’oportunitats durant tot el cicle de vendes. Assignació a altres comercials de l’equip. Historial i evolució de les oportunitats. Creació de pressupostos.
  • Generació d’informes, anàlisi del rendiment, gràfiques, llistes d’incidències, seguiment de campanyes...
  • Serveis d’atenció al client. Registre de trucades, seguiment d’incidències, escalat d’incidències, acompliment dels acords de servei SLA, publicació i base de dades de solucions.
  • Personalització. Multi-idioma, eines de personalització, quadres de comandament personalitzats, perfils de seguretat.
  • Enllaç i integració amb xarxes socials Linkedin, Twitter, Facebook...
  • Generació campanyes NewsLetter amb Mail Chimp
  • Integració amb l’ERP.

Sage CRM

Sage CRM et fa més fàcil gestionar campanyes de màrqueting ben dirigides, eliminar el treball improductiu i fer el millor ús possible dels teus recursos de màrqueting. Crea perfils detallats dels teus clients, monitoritza de prop l'evolució dels teus pressupostos de màrqueting i segueix cada nova referència per assegurar que obtens el màxim de cada campanya de màrqueting.

CRM_01.png 

Oportunitats

Aprofundir en els detalls d'una oportunitat

  • Tot el que necessitem saber d'una oportunitat concreta d'un cop d'ull
  • Molt útil per a preparar qualsevol visita o contacte comercial
  • Accés directe des del quadre de comandament.

CRM_02.png

  • Control absolut de l'estat del teu negoci (pipeline)
  • Saps el que has venut i com pots vendre
  • Tot en una sola pantalla. Filtrat i anàlisi de la informació.
  • Tots els elements són navegables fins al detall.

   CRM_03.png

Previsions de venda

Calcular previsions basades en oportunitats reals.

  • Podem conèixer l'evolució futura de les vendes en base a dades reals i comprovables (pipeline)
  • Accés immediat a la informació que necessitem per PRENDRE DECISIONS INFORMADES
  • Accés a les previsions de les meves comercials en temps real. PROU EXCELS.

 CRM_04.png

CRM_05.png

Agenda

Calendari interactiu per a les activitats diàries de tot l’equip comercial

  • Calendari com a eina comercial per organitzar l'activitat diària.
  • Fàcil i configurable amb vistes per avui / mes / any
  • Sincronitzat amb MS Outlook / MS Exchange, per a accés des de qualsevol lloc o dispositiu.

CRM_06.png

Gestió de Campanyes

Gestiona les teves campanyes de màrqueting utilitzant múltiples canals i recursos i maximitza el teu pressupost de màrqueting amb Sage CRM

  • Identifica la campanya d'origen de referències, oportunitats i vendes tancades
  • Assigna a posteriors les referències a la seva campanya original
  • Aconsegueix informació detallada dels usuaris de campanyes, activitats, recursos i pressupostos.

Segmentació de llistes

Segmenta les teves llistes de clients i potencials fàcilment per assegurar que sempre envies comunicacions de màrqueting especifiques a les persones adequades

  • Crea llistes i grups de màrqueting, usant criteris específics, incloent l'històric de transaccions si és necessari
  • Guarda i torna a fer servir les llistes de les campanyes de màrqueting exitoses, o bé importa llistes de distribució de correu
  • Crea automàticament sub-llistes per a futures campanyes a partir de les respostes de les campanyes actuals

E-màrqueting

Executa i analitza campanyes específiques d'email màrqueting sense haver de sortir de Sage CRM

  • Escull entre més de 90 plantilles de correu electrònic predefinides
  • Crea campanyes de email màrqueting i màrqueting per degoteig (drip màrqueting) molt específiques de forma ràpida i senzilla.
  • Supervisa les ràtios d'obertura, clics i baixes, per determinar l'efectivitat de la campanya
  • Crea llistes de seguiment de tele-màrqueting basades en les respostes d'e-màrqueting

News Letter

Integració amb MailChimp perquè puguis crear, enviar i realitzar un seguiment de les campanyes de email màrqueting. MailChimp és una de les principals solucions de email màrqueting per a pimes en el mercat, amb més de 7 milions de clients a tot el món

CRM_10.png

Mobilitat

Totalment adaptat als diferents dispositius mòbils, tablets i smartphones: Android, Iphone, Windows.
CRM_11.png

Gestió de referències

Gestiona i segueix totes les teves referències per garantir no perdre cap oportunitat de venda i que totes siguin tractades adequadament

  • Qualifica les referències en base a criteris específics i segueix  cada etapa del procés de venda
  • Assegura que les referències s'assignen a la persona més adequada del teu equip comercial, mitjançant el flux de processos automatitzats
  • Analitza i segueix l'origen de les referències gràcies a les potents eines de reporting

Social CRM

Integra l'activitat de les xarxes socials en el teu màrqueting mix, per connectar amb els teus clients i proveïdors i promocionar els teus productes i serveis de forma més efectiva en els mitjans online.

Investiga directament a LinkedIn des Sage CRM per obtenir més informació dels teus clients i potencials
    Gestiona les teves comunicacions a Twitter directament des Sage CRM i guarda aquells tweets rellevants com comunicacions en Sage CRM. D'aquesta manera asseguraràs que no es perd cap conversa amb clients
    Porta els perfils dels teus clients a Facebook a Sage CRM per tenir una imatge completa dels teus clients i envia missatges més específics en les teves comunicacions de màrqueting

Informes i anàlisi

Mesura l'efectivitat de les teves campanyes de màrqueting i quantifica el retorn de la inversió en màrqueting gràcies a l'ampli conjunt d'informes de Sage CRM.

  • Crea informes gràfics de les activitats de màrqueting en només uns minuts utilitzant els informes estàndard o bé aquells personalitzats per al teu negoci
  • Calcula el retorn directe en facturació provinent de cada campanya de màrqueting
  • Crea alertes per avisar quan una campanya estigui sobrepassant el pressupost de màrqueting

Gestió de trucades sortints

Amb Sage CRM pots gestionar els teus trucades sortints i les trucades de seguiment de campanyes fàcilment

  • Especifica objectius diaris de trucades per equips
  • Defineix guions i formularis de resposta amb llistes desplegables i camps de text lliure per obtenir tot el feedback possible
  • Utilitza el flux de treball, per redirigir trucades d'acord amb les respostes especifiques

Gestió d’incidències

Registre les consultes i reclamacions dels clients, i fes tot el seguiment de l’evolució del problema fins a la seva solució i tancament.

  • Aplicació SLA
  • Gestió documental i base de dades de Solucions
  • Assignació a l’equip
  • Visualització gràfica de les incidències

Quadre de comandaments de Màrqueting

El quadre de comandaments de màrqueting, és un espai de treball intuïtiu des del qual pots veure i supervisar les teves campanyes i activitats de màrqueting.

Per la direcció....

  • Visió ràpida i global de TOT el teu negoci
  • Informes actualitzats de forma automàtica, en temps real
  • És totalment personalitzable; encara que ve llest per a usar en el producte (vàlid en el 80% dels casos)
  • Interactiu. Navegació directa a més detalls (oportunitat, informes, calendari ...)
  • Gràfics interactius i amb opció de filtres

CRM_07.png

Pel comercial...

  • És l'espai diari de treball per a comercials
  • Cada comercial veu només les seves dades (totalment personalitzable per usuari)
  • Interactivitat. Navegació fàcil i directa per veure més detalls (oportunitat, informes, calendari ...)
  • Tot està actualitzats en temps real i sobre dades oficials

CRM_08.png

Business Tic Consultoria